Waar God bij de mensen is

Bisdom Gent

Voor het eerst sinds het uitbreken van de coronapandemie trekt een delegatie uit ons bisdom op volle sterkte naar Lourdes

Klara Maes (links) „Na enkele dagen in Lourdes klikte het en wilde ik er niet meer weg.” © Klara Maes

Na twee ‘lightversies’ door toedoen van de coronacrisis kan de diocesane bedevaart naar Lourdes deze zomer weer op volle sterkte plaatsvinden. Op volle sterkte, dat betekent dat ook langdurig zieken zullen kunnen deelnemen, wat de voorbije twee edities niet mogelijk was. Daarnaast staat de diocesane bedevaart ook open voor gezinnen, Welzijnsschakels en jongeren. Voor sommige van die doelgroepen is er een aangepast programma, maar de diocesane bedevaart geldt toch vooral als één groot groepsgebeuren.
De …