REDACTIE KERK & LEVEN VERONTSCHULDIGT ZICH

Artikel

Het nummer van KERK & leven van vandaag 28 april, werd geschreven en gedrukt vóór het ontslag van mgr. Roger Vangheluwe als bisschop van Brugge werd bekendgemaakt. Meer nieuws daarover vindt u in het nummer van volgende week.
<br>De redactie biedt haar excuses aan voor het feit dat ze daarover niet eerder kon berichten en dat sommige bijdragen en commentaren in het nummer van deze week, door de actualiteit waren achterhaald.
<br>Het drukproces voor een weekkrant met ruim 500 verschillende parochie-edities, heeft tot gevolg dat de katern met het nationale en diocesane nieuws ruim een week vooraleer de abonnee het nummer in zijn brievenbus krijgt, wordt gedrukt. Dat maakt dat we bij dringende gebeurtenissen – zoals het ontslag van bisschop Vangheluwe – niet onmiddellijk op de actualiteit kunnen inspelen.
<br>De column van Bert Claerhout die volgende week in KERK & leven staat, leest u reeds door links op 'Column KERK & leven naar aanleiding van ontslag van mgr. Vangheluwe....' te klikken.

Lees artikel