Veertien dierbare liedjes

Mensen

Lisa del Bo zingt op Niet alleen over alledaags geluk, over Maria en vrijwilligers. Ze stelt het album voor in drie kerken

Lisa del Bo: „Ik hoop dat mijn concerten opnieuw deugd mogen doen, of ze nu troosten of blij maken.” © Mary Shoots People

Meer dan vijftig kerken in alle hoeken van Vlaanderen liet Lisa del Bo in 2018 en 2019 vollopen met de tournee van Lisa gelooft, een album met zowel religieuze songs als liedjes over hoop, liefde en verdraagzaamheid. Op 29 april kwam ze naar buiten met opvolger Niet alleen, die ze dit weekend voorstelt met kerkconcerten in Kuurne, Lokeren en Hasselt. De veertien nummers verkennen opnieuw thema’s zoals eenvoudig geloof, de nabijheid van God en onze naasten, mildheid en engagement.
„Liedjes vinden mij, ee…