Hulshoutse kerk wordt escaperoom

Bisdom Antwerpen

Nacht van het Kempens Erfgoed op 23 en 24 oktober in 23 gemeenten

Verscholen in het militaire domein in Grobbendonk ligt de kerkruïne van de voormalige priorij. © Filip Ceulemans

Erfgoed Noorderkempen en Erfgoedcel Kempens Karakter slaan op 23 en 24 oktober de handen in elkaar voor de organisatie van de Nacht van het Kempens Erfgoed. „Erfgoed is geen laagje stof. Het is de bakermat van wat onze voorouders ons hebben nagelaten”, zegt Jan Sels, voorzitter van Erfgoed Noorderkempen. Tijdens de tweedaagse worden meer dan veertig gratis activiteiten aangeboden in 23 gemeenten in de Kempen.
In Baarle-Hertog wordt de schijnwerper gericht op de bekendste Baarlenaar uit de geschiedenis. …