Blauwvoeters

Bisdom Brugge

© Aline Bruckner

Of ze nu in bubbels worden verdeeld of niet, of ze bengels, rakkers dan wel deugnieten worden genoemd of niet, deze KSA’ers maakt het allemaal niet uit. Net als vele leeftijdgenoten beleefden de pagdadders van KSA De Blauwvoet uit Koolkerke afgelopen zomer een fantastisch kamp. Tijdens een dagtocht in het Vlaams-Brabantse Grimbergen en omstreken weken ze met plezier af van de verharde wegen en kozen ze resoluut voor avontuurlijke paden. Terecht. Met de foto hiernaast dongen ze immers niet enkel mee naar de eerste prijs van de jaarlijkse fotowedstrijd Klik & Win in dit blad. Dankzij de nauwe samenwerking met de lokale redactiemedewerkers van de pastorale eenheid Effeta Brugge kwamen ze als diocesane winnaar uit de bus. Dus handen in de lucht, want een pakket voor nog meer plezier komt er weldra aan.